Ik ben vandaag in de salon geweest voor high lights. Carolien gaf heel fijn en goed advies. Mijn haren met mooie high lights zien er prachtig uit.
Indy
Indy•2 months ago
Verified review
zoals altijd weer goed geholpen door Carolien
Styled by Carolien•Ladies' Haircuts
Francis•2 months ago
Verified review
Het was heel fijn en gezellig! Ik ben goed geadviseerd wat ik nou het beste kon doen kwa kleur in mijn haar. Ik ben super blij met het resultaat! Aanrader !
Patricia •3 months ago
Verified review
Leuke salon goed geknipt en geverfd.Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Miranda•3 months ago
Verified review
Bruidskapsel laten doen bij carolien.
Precies zoals ik het wilde.
En savonds zat nog alles perfect.
Ze is ook super aardig.