Ik heb een heerlijke behandeling gehad van Diane. Ze heeft voor de behandeling mijn huid eerst helemaal geanalyseerd en de behandeling daarop afgestemd. De massage was top en mijn huis voelt erg prettig aan. Ik kom hier zeker terug.
Ingrid•about 9 years ago
Verified review
Het is een mooie salon en je wordt vriendelijk geholpen.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Het is een mooie salon en je wordt vriendelijk geholpen.