Aardige schoonheidsspecialiste, we hebben gezellig geklets en ze heeft me alles verteld over de cosmetische bindweefsel behandeling voor het gezicht.Goede behandeling gehad en al snel resultaat gezien.Ik ga nog een paar keer naar haar toe omdat dit een kuur is van meerdere behandelingen. De sfeer was goed, professioneel en een keurige salon. kortom helemaal geweldig.
Hanna•over 9 years ago
Veel nuttige tips meegekregen voor mijn huid, tevens is mijn huid stukken beter en opgefrist. En perfect geholpen. Ik kijk uit naar een volgende behandeling.