2e keer geweest. Nog altyd heel tevreden. Tot over 3,5 wk weer.
Lilian•almost 6 years ago
Verified review
Eerste keer chemische peeling behandeling gehad. Diana legt haarfijn alles uit, resultaat top. Heel tevreden. Hele mooie salon ook mooie dame. Heel netjes hygiënisch en lief. Zeker nieuwe afspraak maken over 3 wkn. Ik heb een getinte huid, behandeling op dat gericht. Heel mooie resultaat. Bedankt Diana.
Lilian•almost 6 years ago
Verified review
Zeer kundig. Tijdens het harsen, checkt ze of het pijn doet en of het irriteert. Ze neemt de tijd voor je en legt alles netjes uit.