Professionele persoonlijke behandeling.
Op een mooie nieuwe locatie!
Dankjewel ❤️
Yvette•about 2 months ago
Verified review
Het was mijn 1e afspraak en ik ben super tevreden met mijn nagels en de vorm!! Cici is een hele leuke, lieve dame ik had gelijk een klik met haar en gaat zeker weer terug XxX
Clarissa•2 months ago
Verified review
Super gezellig en wederom super nagels ☺️
Anneke•6 months ago
Verified review
Je laat Cecilia een plaatje zien en ze maakt het perfect, zelfs mooier. Ze doet het gewoon top!
Altijd leuke gespreksstoffen.