Heerlijke massage gehad in een lekkere ontspannende sfeer. De dames waren top!!!
Robert•almost 2 years ago
Verified review
De City Spa in Tiel is een fijne salon met een rustgevende sfeer. Het kundige personeel zorgt voor een heerlijke ontspannen ervaring. Ik kom snel weer terug!
Sanne•almost 2 years ago
Verified review
De eerste keer dat ik hier ben geweest! Een heerlijke ervaring gehad! Fijne masseuse die je erg op je gemak stelt! Ik kom zeker terug 😁
Agnita•almost 2 years ago
Verified review
Een erg ontspannen massage. Gemasseerd door Claudia. Erg fijn persoon!
Demi •almost 2 years ago
Verified review
Erg vriendelijke dames,die ons een heerlijke massage hebben gegeven!