Heel erg blij met het resultaat! Feyza gaat erg zorgvuldig en professioneel te werk en daarnaast is het altijd gezellig bij haar.
Treatment by Feyza•Brow Lamination
Catharina•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben voor een gel manicure, wimper lift en verven en wenkbrauw wax en verven geweest en ben met z’n alle 3 super blij! Echt heel mooi gedaan, ik kom zeker terug en ik raad het 100% aan!
Aileen•almost 2 years ago
Verified review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten epileren/shapen en verven en ik ben er zeer tevreden mee😍 Feyza weet precies wat ze doet!
Serra•almost 2 years ago
Verified review
Super fijn!! Hele lieve meid en is heel goed in haar werk. Voelde mij ook op mijn gemak toen ik binnen kwam. Heb gelijk nog een afspraak gemaakt.
Sara•almost 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling! Er wordt eerlijk advies gegeven en aanpassingen gemaakt aan de hand van de klanten wens. 10/10!