Ik was te laat op mijn afspraak en toch werd ik vriendelijk geholpen! Amitis heeft me altijd zo goed en profesionneel!
Selina•about 1 year ago
Verified review
Fantastisch geholpen, wat een prachtige salon en wat een lieve dames. Ik kom heel graag terug voor een andere behandeling 🩷 en dat allemaal terwijl je kan parkeren voor de deur 🎉🙏🏻
Suzanne•about 1 year ago
Verified review
Top zaak!
Destiny •about 1 year ago
Verified review
ik ga altijd blij weer naar huis.Gina is een lief, vrolijk en professioneel. !!! ik kom zeker terug.❤️