Heel professioneel ontvangst, uitleg en behandeling. Zeer tevreden met de eerste van de 6 afspraken.
Elisabeth•over 3 years ago
Verified review
Heel fijn en vriendelijk behandeld!
Mirjam•over 3 years ago
Verified review
Ik ben door een dame behandeld met een rustige uitstraling, een deel van de behandeling was pijnlijk maar de rest was prima. Ik kreeg advies en verzorgingstips. Ik kom snel weer terug. Bedankt!
R•over 3 years ago
Verified review
Ik wordt daar al jaren behandeld, hartstikke lieve mensen en heel behulpzaam en merk altijd verschil na dat ik een behandeling heb genomen, het is echt een aanrader!
Omar•over 3 years ago
Verified review
Voel me als herboren. Zeer vriendelijk en ervaren personeel.