Fijne behandeling, mooie salon, behandeling was wel korter dan verwacht
Treatment by Gina•Classic Facials
Danielle•7 months ago
Verified review
Hele fijne kliniek 🙌🏼
Raouan•7 months ago
Verified review
Super netjes geholpen
Karin•7 months ago
Verified review
Ik ben zowel door Gozde en Gina behandeld en ben zeer tevreden! Ze werken erg hygiënisch en de behandeling werd beide keren goed uitgelegd. Ik heb een erg fijn gevoelig bij deze salon en kom er met alle liefde vaker terug! Ik kan het iedereen aanraden.
Asena•8 months ago
Verified review
Erg teleurgesteld. De intake kostte €25, maar de medewerkster was onvriendelijk en gaf geen duidelijke uitleg over de behandelingen of producten. Ze zei alleen wat ik “moest doen” zonder toelichting. Achteraf bleek een andere kliniek met dezelfde producten te werken, voor de helft van de prijs en met veel vriendelijkere service. Zonde van mijn €25.