Superhygienisch en heel erg vakkundig en vriendelijk
Petra•over 3 years ago
Verified review
Heel erg tevreden! Bedankt voor de mooie wenkbrauwen.
Andela•over 3 years ago
Verified review
Zoals altijd top ontvangst en zeer tevreden over de behandeling.
Carmen•over 3 years ago
Verified review
Lisa , mijn zussen en ik zijn al jaren superblij en tevreden met jouw vakkundige behandelingen in de kliniek.
Je verdient alle lof van ons en bovendien is het ook altijd een gezellig weerzien !!
Truus•over 3 years ago
Verified review
Het was fantastisch. Zeer tevreden met het resultaat.