Ik ben zó blij met het resultaat! Lisa heeft mijn wenkbrauwen en eyeliner prachtig gezet: heel natuurlijk en subtiel, precies zoals ik het wilde.
Josephine•11 months ago
Verified review
Always happy from everything Monika does for me 💜💜💜🥳🥳🥳
Anna•12 months ago
Verified review
Weer super fijne behandeling gehad van Monica !
Petra•12 months ago
Verified review
Het is een vriendelijk team.
Alles werd goed uitgelegd en ik werd kundig geholpen.
Mijn dank ook voor de ontvangst en lekkere koffie!!
Vriendelijke groet Iet Walstra.
Iet•about 1 year ago
Verified review
Vandaag geholpen door Teun en Lisa in de eerste stap om mijn tatoeage te laten verwijderen.
Alles zag er zeer professioneel uit en zo was de behandeling ook.
En ook niet onbelangrijk zeer vriendelijke mensen.
Op naar de volgende sessie!