Super! Ze staat altijd 1000% klaar voor de klant, denkt met je mee en neemt echt de tijd voor je. Anouk is echt gewoon een lieve topper!
Dus een aanrader.
Sabina•4 months ago
Verified review
Bijzonder prettig behandeld en uitstekende service
Ans•4 months ago
Verified review
Ik ben heel vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen en ze nam ook alle tijd voor mij. Ze heeft ook goede uitleg gegeven hoe ik de pruik moet behandelen.
Sonja•4 months ago
Verified review
Lieve Anouk, wij hebben ons bezoekje als heel positief ervaren. Op een rustige en vriendelijke manier geholpen, ik voelde me echt op mn gemak. Voor herhaling vatbaar!
Met vrienedelijke groet,
Tini Prins
Mevrouw •5 months ago
Verified review
Het was een ontspannen informatief gesprek met een vriendelijk en klantgerichte haarspecialist.
Ze denkt mee en heeft aandacht voor voor je.
Ik kijk uit naar het vervolg.