Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn nagels. Word er telkens weer gelukkig van als ik er naar kijk. Ze zijn dun en heel netjes gezet. De salon is schoon en hangt een super fijne zweer. Zeker een aanrader :)
Puck•over 1 year ago
Verified review
Super nice lady and impeccable BIAB manicure 😊
Treatment by Cansu•Builder Gel Manicure
Francesca•over 1 year ago
Verified review
Cansu is een lieve, spontane en attente meid. Ze denkt mee over wat mooi zou staan op je nagels. Ze werkt hygiënisch en heeft oog voor details! In de salon heerst een ontspannen sfeer. Voor mij een feestje om bij haar mijn nagels te doen :)
Marit•over 1 year ago
Verified review
Ik ben super goed en lief geholpen, mn nagels zijn echt perfect zoals altijd 🥰
Donna •over 1 year ago
Verified review
Ik ben super blij met mijn nagels elke keer weer en ook zeker met Cansu, ze is lief en tijdens de afspraken is het altijd gezellig.