De behandeling was op zich goed maar de shampoo was niet goed uit mijn haar gespoeld, dus moest ik het thuis nog een keer wassen want ik had jeuk op mijn hoofdhuid. Het knippen en drogen is goed gedaan. Op de site stond dat het 21 Euro kostte, ik moest 26 afrekenen helaas.
Styled by coiffure 1868•Ladies' Haircuts
Nicci•almost 9 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima
Styled by coiffure 1868•Ladies' Haircuts
Hanneke•almost 9 years ago
Verified review
Gezellig en deskundig. Lijkt op weer thuis komen na weken.
Styled by coiffure 1868•Ladies' Haircuts
marion•almost 9 years ago
Verified review
Stofzuiger voor haartjes. Waar mijo glas stond was vies met kleine haartjes van anderen