Het is altijd goed vriendelijk personeel gewoon helemaal top
Styled by milano•Men's Haircut
Rene marijnissen•almost 2 years ago
Verified review
Hele fijne communicatie, vriendelijke mensen.
Bedankt
Styled by milano•Ladies' Full Head Highlights
Selma•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden, ik ben heel goed geknipt door een heel aardig meisje
Styled by milano•Ladies' Haircuts
Anne-Marie•almost 2 years ago
Verified review
Wederom weer vriendelijk ontvangen en geknipt! De kapster luistert goed naar mijn wens en is eerlijk over wat wel/niet kan. Met een blij hoofd en goed kapsel weer de deur uit gelopen! :)