Altijd mooi geknipt door Angelique, ze weet precies wat ze doet!
Anna•4 months ago
Verified review
Heel tevreden met het resultaat! Mijn haar is volledig in de folie gezet en mooi afgewerkt met een toner. Het ziet er weer fris en verzorgd uit. Echt super blij mee!
Angelina •4 months ago
Verified review
Goed, snel geknipt. Angelique is heel vriendelijk. Leuke salon, goede prijs/kwaliteit!
Styled by angelique•Ladies' Haircuts
Myrdian•5 months ago
Verified review
super gezellig
Conzuela•7 months ago
Verified review
Ik ben vandaag bij Angelique geweest voor een knip- en kleursessie en ik ben echt ontzettend blij met hoe alles is geworden. De service was vriendelijk, professioneel en ze luisterde precies naar wat ik wilde. Mijn kleur is mooier geworden dan ik had verwacht, en ook het knippen heeft ze echt perfect gedaan. Zeker een aanrader!