Echt een super kapper! Gister hier voor de eerste keer geweest en kom zeker terug. Het personeel is erg vriendelijk, ze nemen echt de tijd om je uitgebreid advies te geven. Nika (junior stylist) heeft mij een nieuwe coupe gegeven waar ik super blij mee ben. Kortom: Top salon!
Esther•about 11 years ago
Verified review
Uitstekende service, zeer professioneel team en fijne haarvriendelijke produkten! Een absolute aanrader!
Esther•about 11 years ago
Verified review
Super geholpen vandaag. Prachtige salon met heerlijk relaxed e stoelen voor het haar wassen, alles schoon, netjes en gezellig. Er werd uitgebreid de tijd genomen om te kijken naar wat het plan was, en er werden goede suggesties gegeven. Ik kom hier zeker terug!
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Ik werd vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Zeker een aanrader!
Ruth•about 11 years ago
Verified review
Junior stylist Nika neemt echt de tijd voor je en heeft mijn lange, steile haar uitstekend geknipt! Aanrader!