Heel gastvrij we werden ontvangen door een erg aardige dame en kregen gelijk een cappuccino aangeboden.
Tijdens de behandeling werd ik elke gerustgesteld en gevraagd of het goed met me ging. Ben ook erg tevreden met het eindresultaat .
Jolanda•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst in een mooie office ruimte.
Behandelijk (botox) wordt kundig uitgevoerd.
Gabriele•over 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden.
Camy•over 2 years ago
Verified review
Very good Doctor, very professional and incredibly kind.
Maria Fernanda•over 2 years ago
Verified review
Super!
Het is altijd een mooi moment voor mij
Dank je wel voor de professionele behandeling.
Tot snel. Nicoletta