Ik ben voor een intake gesprek geweest en Tess heeft alles perfect uitgelegd en ik kijk uit naar 4 mei,dan krijg ik mijn nieuwe wenkbrauwen😁
Linda•2 months ago
Verified review
Goede, eerlijke, voorlichting!
Jos•2 months ago
Verified review
Wat een geweldige studio
Tess stelt je op je gemak en de wenkbrauwen zoals je het had voorgesteld.
Ik ben er echt heel blij mee
ik raad iedereen aan om eens een intake gesprek te plannen en jou wensen
aan Tess te vertellen.
Ik weet zeker als je besluit om je wenkbrauwen te laten doen je net zo blij bent als ik.
Jolanda•2 months ago
Verified review
Na een fijne en duidelijke intake de beslissing genomen voor powderbrows.
Ik ben zeer tevreden over de begeleiding, de uitleg en de behandeling zelf, het resultaat is prachtig!
Tess is top!
Audrey•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Voor powderbrows bij Tess geweest. Van tevoren legt zij alles heel goed uit. Ze stelt je op je gemak. Vraagt naar jouw wensen. Vraagt tijdens de behandeling regelmatig of het nog gaat. Inmiddels heb ik mijn touch-up gehad en ben ik meer dan tevreden over het resultaat. Het is heel natuurlijk geworden en ik krijg er veel complimenten over.