Een rustgevende omgeving, warm en verzorgd. De behandeling was heerlijk met een mooi resultaat. Vriendelijke meiden die hard werken maar toch de tijd voor je hebben
Nicolette •over 1 year ago
Verified review
Weer helemaal blij met mijn mooie nagels!!
Bianca•over 1 year ago
Verified review
Super fijne behandeling gehad bij Celeste.
Altijd tevreden na de behandeling!
Celeste is een lieve meid die kundig en met passie te werk gaat.
Eemy•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd weer fijn geholpen en wat een mooie nagels heb ik weer!!