Was erg gezellig en en leuke nagels ben goed behandeld
Hannah•about 1 year ago
Verified review
Mooie salon, vriendelijk personeel. Je wordt super leuk geholpen, leuke gesprekjes gevoerd en het meest belangrijk mijn wenkbrauwen weer helemaal netjes gewaxt/geëpileerd en geverfd. Super tevreden!
Danielle•about 1 year ago
Verified review
heerlijk om eens per maand mijn nagels te laten doen en ze zien er weer verzorgd uit; Celeste is een kanjer!