Suely Vogel
Goede service, ik heb een pedicure gehad. Snel, netjes en professioneel.
Treatment by Suely Vogel•Pedicure
Alexandra•11 days ago
Verified review
Voor het eerst BIAB laten doen/zetten. Ben een erge nagelbijter er wil daar vanaf. Victoria heeft een prachtig resultaat gemaakt, meteen een vervolg afspraak gemaakt.
Treatment by Victoria Santiago•Manicure
Rachel•12 days ago
Verified review
Victoria is een erg goede nagelstyliste. Ze maakt prachtige Franse manicures met Biab-nagellak. Ik beveel haar diensten van harte aan bij alle vrouwen en meisjes. Schoon, snel, mooi en netjes. 💃 💅