Altijd heel fijn om bij Mies mijn haar te laten knippen. Ze vraagt wat je wil, geeft suggesties als je erom vraagt en maakt tijd voor een rustig persoonlijk praatje. Daarnaast is ze ook nog heel schappelijk qua prijs én ben je heel kundig geknipt. Niets anders dan positieve punten :)
Tom•almost 4 years ago
Verified review
Altijd goed en gezellig!
Rudy•about 4 years ago
Verified review
Weer lekker gekortwiekt n kapsel waar ik alle kanten mee op kan! Ben weer zeer tevreden m’n volgende afspraak staat al weer in gepland
Karin•about 4 years ago
Verified review
Michelle weet mijn haar altijd weer tot iets moois om te toveren.
samantha•about 4 years ago
Verified review
Eerste keer bij d’or Mies en heel goed geholpen. Ik ben blij met de weer frisse coup en het zit zoals ik het wilde! Tot de volgende keer!