Ja een hele fijne gezellige salon,Toffe kapster, ik kom er graag🙏
Nel•almost 5 years ago
Verified review
Super eerste ervaring. Fijn dat ik je "gevonden" heb. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe haar.
Monique•about 5 years ago
Verified review
Weer netjes en snel geholpen, en geknipt, en altijd vriendelijk
daphne•about 5 years ago
Verified review
Prettige kennismaking. Goed advies en goed geknipt!
Jacqueline •about 5 years ago
Verified review
Super fijn geholpen weer. Mijn zoontje houdt niet van gekriebel aan zijn hoofd maar met Michelle is hij altijd zo gezellig aan het kletsen dat hij dat spontaan lijkt te vergeten.