Heerlijk...wat een verwennerij, lekker haren gewassen geknipt en bedroog. Alsof meer weer 10 kilo haar vanaf is. Thuis gekomen weer ff gewassen gedroogd en in model gedaan met de wax en lak. Het zit fantastisch ben er weer helemaal blij mee. Dank je wel lieve Michelle. Liefs Marlies ๐๐ผ๐๐ผ๐
Marliesโขabout 7 years ago
Verified review
Ik ben weer super goed geholpen door Michelle! De beste kapster van Tilburg en omstreken. Niemand kan fohnen zoals zij!!
Boโขabout 7 years ago
Verified review
Prima geknipt๐๐ป
Hansโขabout 7 years ago
Verified review
Goed om de dag te starten in de stoel bij Mies. Kopje koffie erbij en weer fris geknipt. Dit allemaal tijdens een onderhoudend gesprek ๐.