We zijn keurig netjes ontvangen in een goede sfeer
Willie•almost 8 years ago
Verified review
Nette behandeling en dik tevreden over mijn kapsel!
Toine•almost 8 years ago
Verified review
Ik ben tevreden met mijn kapsel. Zij is echt klantvriendelijk en verstand van zaken. Ik kom zeker terug.
Dankjewel
nese•almost 8 years ago
Verified review
goed geknipt, mooi op de tijd die afgesproken was
Ton•almost 8 years ago
Verified review
Heerlijke bak koffie, gezellige praat en goed advies over producten. Op en top relaxen tijdens het wassen, wat wil je nog meer?! Na je bezoek aan Mies, kun je weer volop in de schijnwerpers!