Super vriendelijk en goed geholpen! Ben weer blij met mijn kapsel!
christel•about 8 years ago
Verified review
Het was de eerste keer dat ik bij Michelle kwam. Ze heeft me super goed geholpen met het uitzoeken van de kleur en het meedenken voor het eindresultaat. Ook niet geheel onbelangrijk: het was ook erg gezellig. Zeker een aanrader om naartoe te gaan.
Sabine•about 8 years ago
Verified review
was super
Peter•about 8 years ago
Verified review
Mooie salon.... vriendelijke kapster kom zeker terug
paul•about 8 years ago
Verified review
Aardige meid , heel
Nauwkeurig in t werken , Toppie