Wat ik vooral prettig vond, was dat Daan echt de tijd heeft genomen en goed luisterde naar waar ik last van had. De massage voelde stevig en professioneel, maar ook heel ontspannen.
Mijn rugklachten lijken vandaag ook al minder te zijn, dus daar ben ik echt heel blij mee!
De ruimte was schoon, rustig en verzorgd. Je merkt meteen dat er aandacht is besteed aan de sfeer, waardoor je je snel op je gemak voelt.
Ook de gastvrijheid was top. Daan is relaxed en vriendelijk, waardoor het allemaal heel toegankelijk en comfortabel voelde. Ik ging echt ontspannen en met een goed gevoel weer weg.
Elisa•about 1 month ago
Verified review
Echt een super massage gehad! Op een hele fijne en rustiger manier word je ontvangen, in een ruimte die al rust geeft, en de massage was zo ontspannen. Echt een hele fijne ervaring.
Dylan•about 1 month ago
Verified review
Het was weer top. Voor mij was het weer eerste keer na een operatie en zit nog in revalidatieproces. Herstel van het lichaam is zo belangrijk en daar hoort een goede sportmassage in mijn geval ook bij. Daan besteed de juiste aandacht aan de punten waar jij aandacht aan besteed wilt hebben. Een echte aanrader dus.
Olaf•about 2 months ago
Verified review
Daan bedankt voor de fijne sportmassage. Ik ga zondag vol vertrouwen de marathon tegemoet.
Lambert•about 2 months ago
Verified review
voelde me op mijn gemak, rustige benadering, goed doorvragen, heel sereen, aan te bevelen