Heerlijke behandeling gehad. Heb gelijk een nieuwe afspraak gepland.
Treatment by Nancy
Graziella•over 5 years ago
Verified review
Een zeer deskundige en prettige gezichtsbehandeling. De praktijkruimte was ruim, sfeervol en professioneel ingericht. Nancy was vriendelijk en prettig in de omgang. Ik heb heerlijk ontspannen gelegen en mijn huid is flink onder handen genomen met oa een uitzonderlijke massage. De schoonsproducten van Hannah ruiken heerlijk en voelen prettig aan. Direct een vervolg afspraak gemaakt.
Een echte aanrader!
Treatment by Nancy
Sonja•over 5 years ago
Verified review
Leuke behandeling je voelt je goed op je gemak bij Nancy
Treatment by Nancy
Helga•about 6 years ago
Verified review
Behandeling was erg netjes en leuk contact
Treatment by Nancy
Saskia•over 6 years ago
Verified review
Dit was echt even genieten. Heerlijke behandeling gehad en mijn wenkbrauwen zijn heel netjes bijgewerkt. Ondertussen gezellig gekletst. Hele leuke vrouw!