Heel erg tevreden! Genoten van de Japanse head spa
Aziza•about 2 years ago
Verified review
Ontzettend tevreden over hoe ik ben ontvangen. Uitgebreid gekeken naar mijn huid en wensen en daarvoor een stappenplan gemaakt. De eerste behandeling was ook heerlijk en merkte meteen verschil aan mijn huid.
Islam•about 2 years ago
Verified review
3 laserbehandelingen gehad en ik ben erg tevreden tot nu toe. Dankjewel Yasmina en tot over 1,5 maand.
Khadija •about 2 years ago
Verified review
Enorm fijn geholpen. Dank voor je kundigheid lieve Yasmina! De volgende afspraak staat weer.
Ikram•about 2 years ago
Verified review
Pas een Japanse hoofdpa behandeling genomen. Ik had veel last van schilfers en jeuk, maar na de behandeling is mijn huid helemaal schoon en heb ik minder jeuk. Ook is het erg ontspannen. Dit ga ik zeker 1 keer per maand blijven doen 👍🏼