Super tevreden, neemt altijd de tijd en advies op maat!
Chaima •4 months ago
Verified review
Bij De Huidcompany zijn ze professioneel, vriendelijk, hygiënisch en ze zijn altijd in voor een gezellige praatje. Met altijd een lach op het gezicht en een luisterend oor. Hier word je zo vriendelijk behandeld. Je voelt echt dat ze er voor jou zijn en op dat moment niets anders belangrijker vinden dan jou. Ik ga altijd heel graag voor een behandeling langs. Het is voor mij een manier om tot rust te komen na een hectisch en drukke dag met kinderen. De kwaliteit is onwijs goed voor de prijs die je betaald. Zeker een aanrader!
Ebru•4 months ago
Verified review
Super vriendelijk en professioneel geholpen!
Daphne•5 months ago
Verified review
Goed advies en zeer professioneel geholpen.
Sandra•5 months ago
Verified review
Hele lieve, vakkundige vrouw. Warm ontvangst, heeft veel kennis over wat zij doet. Ik was in goede handen en ben er over 6 weken weer!