Hele fijne kapper! Zeker een aanrader! Gezellige sfeer en super goed geknipt!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anne•11 months ago
Verified review
Tot de volgende!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Luc•11 months ago
Verified review
Voor de eerste keer bij de Kappert, want kon op korte termijn niet bij m’n vaste kapper terecht. Hele goede ervaring, relaxte en gezellige sfeer. Eerst een balayage en daarna mooi in model geknipt. Jeroen wist het precies zo te stylen als ik in gedachten had. Kleur naar mn zin en het model ook. Kom zeker terug!
Styled by Jeroen•
Ladies' HaircutsShow all…
Chris•11 months ago
Verified review
Top!!!!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Floris•11 months ago
Verified review
Een geweldige kapper, zou hem een ieder aanbevelen.