Eerste keer dat ik mijn nagels heb laten doen,maar zeker tevreden ook als je bij een andre salon bent geweest helpen ze.
M.V.•about 3 years ago
Verified review
Mooi resultaat, vakkundig en heel gastvrij
M.v.•about 3 years ago
Verified review
Met uiterste precisie is de nieuwe set op mijn wimpers aangebracht. Geen wimper zat scheef. Echt heel blij mee!
Enige minpuntje is dat de salon zo druk is. Ik zou graag gewoon elke twee weken op een vaste dag langskomen, maar daarvoor moet ik 1,5 maand vooruit plannen. Dus de komende afspraken staan vast gepland :)