Nu voor de 2e x bij Anna geweest voor one by one wimper extensions. Ik ben super tevreden! Ze neemt echt de tijd voor je en zet ze super mooi natuurlijk.
Seray•over 3 years ago
Verified review
Nou super BLIJ met mijn nagels! gedaan door.. de dame die engels spreekt
Liza•over 3 years ago
Verified review
Super gedaan Dirk en je geeft ook goed advies.
Tot over 3 weken!
Jolande•over 3 years ago
Verified review
Normaal ben ik super tevreden. Dit keer een wat mindere ervaring. Kan gebeuren.