Nog nooit zulke mooie nageltjes gehad! En blijven allemaal mooi 4 weken zitten! Heel veel keus en super hygiëne! 😁
Puk Gloudie•about 4 years ago on Google
Ik heb babyboom laten zetten, en ben er heel tevreden over. Van alle plekken waar ik geweest ben, heeft zij het het mooist gezet. Ze neemt ook haar tijd ervoor. Zeker een aanrader!