Sharon neemt echt de tijd voor je, wat een behandeling écht tot een persoonlijke ervaring maakt. Alles is erg schoon en hygiënisch. Tevens heeft Sharon een ontzettend goede productkennis. Zo gebruikt zij producten van Aqua Organic, die alleen maar bestaan uit natuurlijke ingrediënten. Daarbij raadt zij alleen de producten aan die je écht nodig hebt voor een mooie en gezonde huid. Je zit dus niet met allerlei onnodige producten opgescheept. De behandeling zelf is echt superfijn, heel ontspannend en hartstikke gezellig. Op de achtergrond draait een heerlijk zen-muziekje wat dit tot de ultieme ontsnapping aan de drukte van het dagelijks leven maakt en waarbij je echt letterlijk kan gaan liggen en relaxen. Ik raad het eenieder aan!
Stephanie Kenter•about 5 years ago on Google
Hele fijne sfeer, het was erg gezellig en ik ben super blij met mijn mooie wenkbrauwen!
Treatment by Sharon•Eyebrow & Eyelash Tinting
Marjolein•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad!
Treatment by Sharon•Classic Facials
Mariëlle•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ga echt niet weer ergens anders heen. Sharon heeft verstand van zaken, luistert goed naar de wens van de klant en weet waar ze over praat. Behandelingen en producten zijn echt super.
Treatment by Sharon•Classic Facials
Stephanie•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne salon. Sharon nam echt de tijd voor me. Ik ben heel tevreden !