Ik ben ontzettend tevreden met de maandelijkse aandacht voor wat mijn huid nodig heeft. Mijn huid is enorm vooruitgegaan en voelt gezonder aan. Complimenten voor de professionaliteit en persoonlijke aanpak.
Nassira•3 months ago
Verified review
Hele fijne salon. Heel professioneel en vriendelijk
Aimée•5 months ago
Verified review
Впечатление отличное и обслуживание на высшем уровне!
Iryna•5 months ago
Verified review
Leuke medewerker en goodvibes
Fernande•5 months ago
Verified review
Wederom heel erg tevreden. Er wordt goed gekeken naar wat er nodig is. Na de behandeling voelt het altijd alsof ik een stukje van mezelf terug heb gekregen. Persoonlijk, vakkundig en met zichtbaar resultaat.