Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Vooral de eerlijkheid en de tijd die men nam voor mij. Ik ervoer vooral vriendelijkheid een deskundigheid. De dame Sara, wist waarover ze het had. Geen commerciele talking, niets aansmeren.... geen producten die ik af moest nemen wat beter is voor mijn huid. Helemaal niets. Eerlijk en oprecht! Hun salon straalt warmte uit en welkom gevoel! Volmondig JA, dat ik terug kom!
Claudia•9 months ago
Verified review
Erg tevreden en duidelijke uitleg
Nienke•10 months ago
Verified review
Altijd top
Zaneta •10 months ago
Verified review
Hele mooie salon en super vriendelijke meid die mij geholpen had.
Nikky•10 months ago
Verified review
Zoals altijd weer helemaal tevreden en met een mooie huidje naar huis