Wat een heerlijke behandelingen worden hier gegeven met persoonlijke aandacht. Ik ben hier nu al een aantal keer geweest en iedere behandeling was erg fijn, een moment voor jezelf in een fijne sfeer. En m’n huid voelt zacht en schoon aan. Vandaag een extra massage ter ontspanning icm bindweefselmassage. Erg fijn. M’n huid voelt rozig en ook opgepept. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer! 🫶🏼