Vandaag heb ik een HIFU-behandeling gedaan bij Diana Botti, en wauw… wat een geweldige vrouw! Ze heeft echt gouden handen. Ze is heel lief, professioneel, zachtaardig en zit vol met positieve energie. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar.
Ze is mooi, hartelijk en altijd met een glimlach… Ik heb echt genoten van het moment met haar. Ook al zie je het resultaat van HIFU niet meteen, je voelt dat het iets doet — het werkt van binnenuit. Ik heb de behandeling aan mijn hals/nek laten doen, en ik ben superblij met haar werk. Ze weet precies wat ze doet, en dat merk je.
Dank je wel, Diana 🙏✨
Monaia•about 1 year ago
Verified review
Super aardig en vriendelijk 🤗
Treatment by Diana•Eyebrow & Eyelash Tinting
Amin•about 1 year ago
Verified review
❤️😍
Bushra•about 1 year ago
Verified review
إيدينك سحر يا عسل! بشرتي من بعدها صارت تنور 😍 شكراً من قلبي على الشغل النظيف والمعاملة الحلوة