Ik ben gisterenavond geweest met me vriendin
Het was in een woord geweldig, we gaan zeker snel weer een echte aanrader hele lieve meiden
Corien•7 months ago
Verified review
Ik heb genoten van de behandeling, de uitleg van te voren en achteraf was duidelijk, en de behandeling zelf was top. Ik kom graag nog een keer!
Judith•7 months ago
Verified review
Prettige sfeer, professioneel apparatuur en fijne behandeling. Mijn bonusdochter en ik hebben genoten!
Sanne•7 months ago
Verified review
Parkeer gelegenheid was echt een drama verder was het top!
Delany•7 months ago
Verified review
Super erg genoten! Wat doen jullie het goed, hele lieve medewerkers en een knusse ruimte. Ik heb goed advies gekregen over mijn hoofdhuid. Zeker herhaling vatbaar!