Het was heel fijn! Direct weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Melissa•about 1 year ago
Verified review
Heerlijk ontspannen. Goede uitleg over hoofdhuid.
Pauline•about 1 year ago
Verified review
Hele vriendelijk dames,die een duidelijke uitleg gaven over de analyse van mijn haar. De behandeling was echt geweldig en zeer ontspannend. Echt een aanrader.
Candy•about 1 year ago
Verified review
mooie salon en professionele aanpak. echt een aanrader!