Was echt een heel fijne ervaring! Sam heeft heel veel kennis over de producten en behandelingen, werkt heel netjes en is heel gezellig! Ook heel fijn dat ik de kleurtjes even mocht uitproberen, zo heb ik de prefecte kleur gekozen :-).
Treatment by Sam•Gel Nails Manicure
Annelie•almost 5 years ago
Verified review
Sam brengt mijn wenkbrauwen altijd mooi in model. Ze vraagt ook altijd netjes of ik er tevreden mee ben of dat er nog iets moet gebeuren. Fijne service!
Treatment by Sam•Eyebrow Waxing
Yasmine•almost 5 years ago
Verified review
very good treatment .I am very satisfied
Treatment by Sam•Eyelash Extensions
Cristiana•almost 5 years ago
Verified review
Heerlijk relaxed even tijd voor jezelf bij Sam, superlief en zorgvuldig meisje!
Treatment by Sam•
Gel Nails PedicureShow all…
Tamira•almost 5 years ago
Verified review
Sam werkt snel, nauwkeurig en is erg gezellig! Vorige gellak manicure bleef drie weken mooi dus ik ben super tevreden. Tot snel!