Heel fijn, vriendelijk en vooral deskundig geholpen.
Trix•about 1 year ago
Verified review
Het was weer een prettige en professionele behandeling.
Betsy•about 1 year ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen zijn netjes! Ook goed met de pincet nabewerkt. Ik ben tevreden!
Saskia•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Het was in één woord fantastisch! Wat een heerlijke behandeling. De rust, de kennis en de uitleg van Daniëlle waren heel prettig. Ik heb ontzettend genoten van de “relaxbehandeling”!