Hallo Danielle,
Ik vond het een leuke eerste kennismaking met je en het was een hele fijne behandeling.
Mogelijk zien we elkaar in de toekomst weer.
Voor nu,
Hele fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar 2026
Vriendelijke groet,
Anne vd Heijden
Anne•6 months ago
Verified review
Heel goed enmet aandacht en een gezellig uurte
Arnie•6 months ago
Verified review
Hele fijne behandeling voor mijn benen te harsen.Goede uitleg en heel secuur te werk gegaan.
Mijn wenkbrauwen waar ik dacht daar vald niks meer van te maken heeft ze weer helemaal in vorm gekregen en mij hierdoor laten stralen.🤩
Ik ging met een grote glimlach naar huis.Dit heeft me ook zeker meer zelfvertrouwen gegeven met zulke mooie wenkbrauwen!
Jasmijn•6 months ago
Verified review
Rust en eerlijk advies
Suzanne•6 months ago
Verified review
k ervaar de behandelingen altijd als prettig. Je luistert goed, denkt mee, bent nuchter, rustig en past alles aan op wat mijn huid nodig heeft. Mijn huid reageert daardoor ook steeds goed op de producten die je gebruikt.
Daarnaast heb je echt fijne, vaardige handen. Ik ben bij verschillende specialistes geweest, maar jouw massages vallen op: precies de juiste druk, met aandacht en zekerheid. Ik ga altijd ontspannen en tevreden weg.