Ben vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen. İk ben zeer tevreden over het resultaat.
Styled by Duygu•Ladies' Haircuts
Hülya•about 5 years ago
Verified review
Super vriendelijke kapster. Doet haar werk uitstekend. Ik ben enorm blij met het resultaat en laat nergens anders meer mijn haar verven dan bij haar. Een aanrader!