I like the location as it is close to my house and there are a lot of colours to choose from
Treatment by Thành•Gel Nails Manicure
Christina•11 months ago
Verified review
Aardige meneer die me geholpen heeft. Gellac zit er na twee weken nog steeds mooi op. Salon zelf is basic.
Treatment by Thành•Gel Nails Pedicure
Beatrijs•11 months ago
Verified review
Altijd mooie nagels als ik hier vandaag kom! Soms wat lang wachten maar dat is logisch als je in je eentje werkt.
Treatment by Thành•Hard Gel Extensions & Overlays
Demy•11 months ago
Verified review
We hadden met voor twee personen gereserveerd maar er was maar 1 iemand om de afgesproken tijd. Mijn vriendin moest 30 minuten wachten voordat zijn collega aan kwam. Daarnaast zijn de nagels wel mooi maar afgeraffeld. Nog gel nagels achter de nagels en ook de lak is niet overal netjes
Treatment by Kathy•Hard Gel Extensions & Overlays
Luca•11 months ago
Verified review
We hadden met voor twee personen gereserveerd maar er was maar 1 iemand om de afgesproken tijd. Mijn vriendin moest 30 minuten wachten voordat zijn collega aan kwam. Daarnaast zijn de nagels wel mooi maar afgeraffeld. Nog gel nagels achter de nagels en ook de lak is niet overal netjes