Blij met mijn nagels en gewoon nog voor een normale prijs!!
Treatment by Thành•Nail Refill
Sjesjanne•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super good! Very friendly! I will book again
Treatment by Thành•Nail Salon Extras
Nicole•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Good!!!!!
Treatment by Thành•Gel Nails Manicure
Nicole•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top
Treatment by Thành•Gel Nails Pedicure
Anoniem •almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne salon als je snel nieuwe nagels/gellak nodig hebt. Ze hebben veel mogelijkheden voor een afspraak. Wel lastig communiceren aangezien ze geen Nederlands spreken en nauwelijks Engels. Niet super schoon, maar Okee.
Gellak wel ver van nagelrand gezet, dus snel uitgroei en weer nieuwe lak nodig. Prijzen zijn heel schappelijk. Ze hebben ook mijn kalknagel behandeld/weg gehaald. Daarna mijn nagel weer opgevuld met nepnagel. Ziet er weer een stuk beter uit, afwachten hoe de nagel terug komt.