Echt zo blij met deze salon. De eigenaar is zo lief en ondanks de drukte kan ik altijd terecht. Hij is snel en goed en de prijs is zo goed. Ik heb m'n vaste salon gevonden voor manicure & pedicure.
Treatment by Kathy•Nail Refill
Laura•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede prijs/kwaliteit verhouding en informeren ook goed over meerprijs van extra opties. Nagels zijn mooi gedaan en kreeg er 2 steentjes gratis bij.
Werd wel geholpen door iemand anders, een man die geen NL en amper Engels sprak, maar de mevrouw (ik vermoed eigenaresse) ving de taalbarrière goed op en sprak goed NL. Ik kom zeker opnieuw terug in deze salon
Treatment by Kathy•Hard Gel Extensions & Overlays
Helmi•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Elke keer weer hartstikke tevreden met mijn nagels!
Treatment by Thành•Manicure
Kate•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Well made pedicure, I’ll definitely come back. Thank you!
Treatment by Thành•Gel Nails Pedicure
Joanna•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super!!! Iemand die haar werk met liefde doet! Ik raad iedereen deze salon aan!!